7.00– 8.30
schodzenie się dzieci, czynności i zabawy dowolne oraz przy niewielkim udziale nauczyciela, swobodne rozmowy, ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę), kontakty indywidualne z rodzicami. Indywidualne zajęcia i zabawy wspomagające rozwój
8.30 – 8.50
czynności higieniczne, przygotowanie do śniadania
9.00 – 9.20
śniadanie (dbamy o kulturalne spożywanie posiłków)
9.20 – 11.50
zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci, zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wg programu nauczania, gry i zabawy ruchowe, pobyt na dworze, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, nauka wierszy i piosenek, W tych godzinach odbywają się również ZAJĘCIA DODATKOWE itp.
11.50 – 12.00
profilaktyka logopedyczna
12.00 – 12.45
(grupa Maluszków od 11.30) czynności higieniczne, obiad
12.45 – 13.30
wyciszenie, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela
13.30 – 14.00
zajęcia i zabawy dowolne podejmowane z inicjatywy dzieci, swobodne rozmowy
14.00 – 14.50
Kontynuacja zadań podjętych w czasie zajęć dydaktycznych, ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę, słuch muzyczny, zabawy ruchowe, zajęcia plastyczne.
14.50 – 15.00
przygotowanie do podwieczorku
15.00 – 15.30
czynności higieniczne, podwieczorek
15.30 – 17.30
zajęcia indywidualne z dziećmi, zabawy muzyczno – ruchowe z grupą, czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy, dodatkowe działania edukacyjne dla dzieci z deficytami i dla dzieci zdolnych, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia, rozchodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z rodzicami.